עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

גרביים עם פרצוף: המתנה המושלמת

פורסם בתאריך פברואר 27 2022

גרביים עם פרצוף


בתוך כל השפע של הצעות למתנות אנחנו מתקשים למצוא לפעמים מתנה עם אמירה אישית שתסמל הרבה יותר מאשר את הערך הפונקציונלי שלה. לשם כך צריך להשקיע מחשבה ולחפש פריטים שעליהם אפשר להטביע גם כוונה ואמירה מסוימות ואת זה אפשר לעשות בדרך כלל בחברה שמציעה הדפסות איכותיות על פריטים פונקציונליים בצורה יצירתית. בכלל, יצירתיות היא תכונה מוערכת מאוד בתחום המתנות, במיוחד כאשר התוצרים שלה הם משעשעים, מצחיקים, לא שגרתיים ומצליחים גם להפוך כל מוצר יומיומי לייחודי. בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה כזאת להעדיף מתנה ממותגת אישית וזה מתבטא בדרך כלל בהדפסות של עיצובים ייחודיים שמציעים ללקוחות או שהם מעצבים בעצמם ומביאים זאת להדפסה מקצועית. אפשר להדפיס זאת על פריטי לבוש כמו גרביים ותחתונים ואפשר להדפיס זאת על פריטים שמתאימים לשימוש במשרד או בבית.

איך לגרום למתנה לדבר אליכם אישית?

הדפסת ציורים וכיתובים שנושאים את השם של מקבלי המתנה או פרצופים חביבים על פריטים שימושיים לא רק מחתימה אותם למעשה בחותם אישי של בעלות על הפריט, אלא גם משמשת תזכורת למחשבה הרבה שהשקיעו בכך. בשוגיס אנחנו שמחים להדפיס על פריטי לבוש את החותם האישי שלכם כדי להפוך זאת למתנה אישית, כמו גרביים עם פרצוף של מקבל המתנה, או של נותן המתנה, טוויסט משעשע ומאוד מתאים גם לישראלים לאהוב את זה. זה גם ללא ספק אחד הפריטים המעניינים והייחודיים ביותר שאפשר להביא במתנה למי שניחן בחוש הומור וכבר חווה כמעט הכל, מלבד ההנאה בלהסתובב בעבודה עם גרביים שהפנים שלו מודפסות עליהם. זה ללא ספק יום הולדת שייזכר לזמן רב וזה קורה רק בגלל הנכונות לחשוב מחוץ לקופסת המתנות השגרתית והעדפת מתנה לא שגרתית.


ההדפס הקטן שמבדיל בין מתנה סתמית לבלתי נשכחת

גרביים עם פרצוף הן ללא ספק מתנה שגורמת לכל אחד לצחוק ולהתבדח על זה ואנחנו מציעים בשוגיס קשת רחבה של מוצרים שאפשר להדפיס עליהם ולשדרג כל מתנה. זה קורה הודות לאומנות הייחודית של תכנון מתנות ועיצובן למטרות שונות ולקהלים מגוונים, כדי שלא יהיו סתמיות וגנריות. היצירתיות הזאת מאפשרת להפיק מדי שנה מוצרים רבים ומקוריים בקשת רחבה של מחירים עם הטאץ' האישי והאקסקלוסיבי. היום כבר ברור בתחום המתנות שלא תמיד המחיר הגבוה הוא זה שהופך את המתנה לרצויה ולפופולרית. זה קורה דווקא הודות למחשבה שעומדת מאחוריה והרצון להוסיף איזה טוויסט שובב, איזו פרסונליזציה של חפץ לשימוש יומי שנעשית בעזרת איור או כיתוב אישי בהדפסה איכותית. כך שיש הבדל בין לקנות פריט שגרתי לשימוש יומי לבין להוסיף לזה הדפסה מיוחדת שמעניקה לכם "בעלות" עליו ומסמלת מעתה קשר אישי ביניכם לבין נותן המתנה.

מתי המתנה היא המתאימה ביותר?

מתנה אפשר להרכיב מאוסף של פריטים ממותגים כדי ליצור יחד מארז של אמירות אישיות ושל פריטים ממותגים אישית אפילו במחירים שווים לכל נפש כפי שתמצאו באתר שוגיס. זה קורה כשנתקלים בכיתוב משעשע על ספל וזה בוודאי קורה כשזה ממתג פריטי לבוש שהופכים אותם מגנריים לאישיים מאוד. במקרים כאלה, אפילו גרביים עם פרצוף מודפס וכיתוב מעניין יכולים להפוך אותם למתנה שיש בה אמירה אישית ומשמעותית מאוד. זה הטוויסט שיכול להפוך כל פריט למתנה שגם יוקירו אותה מאוד, לא משנה כמה היא עולה לכם בכסף. הרי הכוונה היא זאת שקובעת וכשהכוונה שלכם מצוירת בחיוך ובאהבה על גרביים או חולצה, למשל, זה נראה על פניו כמו לתת למקבל המתנה משהו מעצמכם, איזה רגש שנוסף לאותו פריט שכבר אינו משעמם ונדוש. חשבו על מתנה דומה כזאת שאתם קיבלתם בדיוק כשהייתם זקוקים לעידוד ולחיזוק ותבינו למה מתנה כזאת בכל אירוע או אפילו סתם כדי לעודד ולהצחיק תזכה לתודות הכי חמות.


מה חשוב לדעת על מתנות מודפסות לפני שבוחרים?

אנו בשוגיס שמים דגש על איכות ההדפסה. בקטגוריה זו של מתנות איכות היא תנאי הכרחי גם כדי שההדפסה תיראה טובה ותזוהה וגם כדי שתחזיק מעמד. כשיש מוצרים איכותיים גם ההדפסה מחזיקה עליהם מעמד ולכן אתם יכולים לבחור כל פריט, כל עוד הוא מתאים להדפסה כזאת. במקרה של פריטי לבוש – גרביים או תחתונים או חולצה או כובע – ההדפסה של הפרצוף של מקבל המתנה צריכה להיעשות על ידי חברה שמשתמשת רק במוצרים איכותיים ובהדפסה בחומרים תקניים שגם מחזיקים מעמד ונראים היטב. הבחירה צריכה להיות שלכם, בסופו של דבר, אבל מקבל המתנה ישמח להשתמש בה כמה שיותר זמן ולכן חשוב לבחור נכון.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: