עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

טיפים למתנה: גרביים בעיצוב אישי

פורסם בתאריך מאי 29 2022

גרביים בעיצוב אישי


כל אחד יכול לעצב חפצים שימושיים ליום יום וכל אחד יכול לעצב מתנה למי שהוא רוצה לשמח, כשמדפיסים פריטים לפי טכנולוגיה ורעיונות של אנשי שוגיס, ובעיקר פריט מפתיע כמו גרביים. כשנכנסים לאתר שוגיס ומבינים את הקונספט רואים כמה אפשרויות עומדות בפניכם לעיצוב מתנה מודפסת ושמחה. זה פשוט מאוד להדפיס את המתנה ולהעלות את הקובץ, כמובן, כי זאת המטרה המקורית – להוכיח לכם שכל אחד יכול להדפיס גרביים בעיצוב אישי ולתת אותם בכל הזדמנות.

התאימו את ההדפסה על גרביים בעיצוב אישי לרעיון שלכם

האתר ידידותי למשתמש וקל להבנה ובכל זאת, ברור לנו שאתם רוצים לדעת יותר על הדפסת מתנות וכיצד לעצב אותן נכון יותר אם אתם רוצים גם ליהנות מהעיצוב בדרך לקבלת המתנה. להלן כמה טיפים שעוזרים לכם להבין טוב יותר את הקונספט של עיצוב ושל הדפסת גרביים בעיצוב אישי, ואיך זה ייראה ויתקבל בסופו של דבר. כך תוכלו לדמיין ולבחור טוב יותר את התמונות, הצבעים וגם את התבנית של ההדפסה כדי שתצא מיטבית וכמו שרציתם. מניסיון, זה עוזר לבחור טוב ומדויק יותר את ההדפסה שמתאימה למתנה שלכם. זה כולל גם בחירה נכונה יותר של התמונה כדי שירצו להשתמש בה כמה שיותר במקום להניח אותה בצד כקוריוז בלבד.


לבחור את הפריט הנכון

רק כדי להיות בטוחים, האם גרביים בעיצוב אישי הם בחירה נכונה? זוהי מתנה עם הומור ואין אחד שלא צריך גרביים, אבל בחרו לפחות את הזוג הנכון עם הדפסה שמתאימה למקבל המתנה כדי להבטיח שתתקבל באהבה. ללא ספק, היא תועיל לו ותשמש אותו כי גרביים בעיצוב אישי הם תוספת נחמדה בארון לכולם. לפי זה תוכלו לבחור את ההדפסה ולהתאים אותה כי זה פריט עם תמונות פנים רבות. בהשוואה לכך, מי שתבחרו לו חולצה או כובע הוא מישהו שבדרך כלל לובש אותם ולכן אתם מכירים את הסגנון שלו, יודעים איך להתאים לו הדפסה וגם לבחור לו את הצבע הנכון שמתאים לשאר בגדיו. זה הבסיס לבחירה.


בחירת צבעים ורקע

זה נחמד לבחור בצבעים הססגוניים של שוגיס משום שהם מכוונים לכך, להיות שמחים ולהעלות חיוך, אבל אנחנו מציעים שאם אתם בוחרים בהדפסה של פנים מחייכות על גרביים בעיצוב אישי ואתם יודעים שיש סקאלה של צבעים שמקבל המתנה מעדיף, כדאי לכוון לכך שהצבע לא יסתור את מה שיש לו בארון. זה נכון גם לגבי מתנות למשרד או לבית. עדיף לבחור בצבעים החביבים עליהם ולא להפתיע בצבע חדש, משום שזה עשוי להיות לא שימושי כשמישהי ממש רוצה להשתמש בגרביים המודפסים שהענקתם לה.

רקע מתאים לתמונה

ההדפסות של שוגיס נעשות על רקע מתאים כדי להחמיא להן ולהבליט אותן לטובה. רקע קובע אווירה, קובע מסגור של תמונה ויכול לקבוע אם הפריט יהיה שובב או סולידי, בשילוב התמונה המודפסת. חשוב לזכור שצבע הרקע אמור להתאים לתמונה המודפסת ולהדגיש אותה במקום לבלוע אותה בגלל יותר מדי פיגמנטים או להפך. שימו את התמונה על רקע שיש לכם בבית בצבע דומה כדי לקבל מושג איך זה ייראה ותוכלו להחליט האם הרקע מחמיא לתמונה או "בולע" אותה.

בחירת גודל הדפסה

יש הרבה יותר סיכוי שמי שתקנו לו מתנה מודפסת ישלב את הפריט המודפס ביום יום אם תתאימו את ההדפסה והאינטנסיביות שלה לטעם שלו ולפריט עצמו. באתר שוגיס תוכלו לבחור לא רק גרביים בעיצוב אישי אלא גם כמה פעמים ההדפסה תופיע על פני השטח שלהם ולכן הסתכלו ודמיינו זאת. אם יש מישהו שמעדיף משהו סולידי יותר מומלץ לא להציף את הפריט ביותר מדי הדפסות, למרות שזה מפתה מאוד לראות את הפנים המחייכות כמה שיותר פעמים. חשבו על מי שמקבל את המתנה ורוצה להשתמש בה והיכן.

איכות התמונה

הטכנולוגיה של הדפסות אצל שוגיס היא מופלאה ומצליחה לתקן המון, אבל עדיין יש לא מעט בעיות שקשה לפתור אם מלכתחילה התמונה אינה במצב שמתאים להדפסות. נסו לבחור תמונה ברזולוציה מתאימה ולא גרעינית מדי, לא מטושטשת ולא רחוקה וקטנה מדי, כדי שתצא הדפסה טובה וראויה. אתם רוצים לראות פנים מחייכות ולכן יש לבחור תמונה מיטבית של העיצוב להדפסה כדי שאפשר יהיה לראות אותה בצורה האידיאלית.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: