עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות ליום האהבה: מה הן המתנות המקוריות ביותר?

פורסם בתאריך ינואר 16 2022

מתנות ליום האהבה


יום האהבה מתקרב אלינו בצעדי ענק ושוב אנחנו נמצאים באותן דילמות, מה הן המתנות אותם אנו נקנה לבן הזוג שלנו. כאשר אנחנו מסתכלים על המתנות שנתנו בימי האהבה הקודמים, ימי הולדת או סתם כי בא לנו לפנק אנו מגלים כי נתנו כבר הכל. מצד אחד אנחנו לא רוצים למחזר, מצד שני יום האהבה נחשב לאחד הימים המיוחדים בהם אנו מראים לאהובים וליקרים שלנו את האהבה וההוקרה שלנו. שוגיס מבינה את הצורך במתנות מקוריות ואיכותיות ומדי שנה עוזרת לעשרות אלפי זוגות בישראל להגיע אל מתנות מקוריות ואיכותיות לקראת יום האהבה. ריכזנו עבורכם מספר לא קטן של מתנות ליום האהבה – שנתחיל?

יום האהבה בהתאמה אישית – האם זה אפשרי?

אין ספק שזה כיף לקבל שעון יד מודרני, בושם אהוב וטוב ולפעמים גם חולצה ממותגת אבל כשזה קורה שנה אחר שנה זה מעט מאבד מהאפקטיביות ואפשר לומר שזה לא ממש בהתאמה אישית אל מול האדם שעומד מולנו. שוגיס מאמינה כי אפשר לחגוג את יום האהבה דרך מתנות בהתאמה אישית, מתנות אלו עוזרות לכם לשמר את העולם הזוגי שלכם, לצלול אל תוך עצמכם וליהנות מתוך מתנה שאומרת לא מעט לצד השני. שוגיס מספקת מעטפת שלמה בעולם ההדפסות ונותנת לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של מוצרים ליום האהבה – מה הם המוצרים אתם בטח שואלים?

תראי לו שאת אוהבת אותו: הדפסה על בוקסר

יום האהבה זה הזמן שלך להראות לו שאת אוהבת אותו ואיזו דרך יותר טובה יש להראות אהבה מאשר הדפסה על בוקסר? שוגיס רוצה לגלות לך סוד קטן – גברים לא אלופים בכל הקשור לקניית תחתונים ובוקסרים וסביר להניח שכבר כמה שנים את רואה אותו ממחזר את אותם תחתונים, ככה שאת מבחן השימושיות את עברת עוד לפני שרכשת את הבוקסר. יחד עם זאת, בוקסר עם הדפסה הופך לאחת המתנות המקוריות והבלתי נשכחות שיכולות להיות. את הבוקסר תוכלי לעצב בהתאמה אישית – בין אם להוסיף את פרצופך כשומרת הסף על הבוקסר, לצרף בדיחות אישיות שרק את והוא תבינו ובגדול לעשות כל דבר העולה ברוחך. אנו מתקשים להאמין כי יש גבר שלא ירצה לקבל בוקסר מודפס וממותג בהתאמה אישית אליו.

שני הצדדים מרוויחים: מצעים עם פרצוף בהתאמה אישית

יום האהבה הוא יום זוגי, יום שבו עושים הכל ביחד ומראים אחד לשני כמה האהבה חזקה וכמה אנו שמחים להיות אחד עם השנייה. אחד המקומות בהם אתם נמצאים הכי הרבה זמן ביחד הוא חדר השינה שלכם, אתם הולכים לישון שם ביחד, מתעוררים שם ביחד ולפעמים מתכרבלים ומדברים. מי כמוכם יודע איזו חשיבות גבוהה יש לחדר השינה, לנוחות שלו ולעיצוביות שלו. כאשר אנחנו מדברים על מצעים פרצוף בהתאמה אישית אנו מדברים על מתנה איכותיות ופרקטית לשני הצדדים. את המצעים תוכלו לעצב בהתאמה אישית יחד עם אמירות שנונות, תמונות מרגעים מצחיקים שלכם ופרצופים שונים. כך תוכלו להוסיף מעט "פלפל", הומור ושנינות אל חדר המיטות שלכם.

ללכת איתו לכל מקום: הדפסה על גרביים

שוגיס מדי שנה עושה בדיקה של המוצרים הנמכרים ביותר בכל נישה, אחד המוצרים הנמכרים והמובילים ביותר כל יום האהבה הוא דווקא הדפסה על גרביים. מתנה זו נחשבת למתנה מצחיקה המתאימה לשני המינים. יחד עם גרביים ייעודיות תוכלו להעביר לא מעט מסרים מצחיקים, תמונות אישיות, בדיחות "הולכת אחריו לכל מקום" ואפילו למתג את הפרצוף שלך על הגרביים. אין ספק שמדובר במתנה שמוסיפה לא מעט.

לחמם אותה גם בימי חורף קרים: בקבוק מים חמים

המטרה היא לא לקנות מתנה אך ורק כדי לסמן "וי", המטרה היא לקנות לה מתנה שתשרת אותה לאורך זמן ותזכיר לה כל יום מחדש למה היא שמחה שהיא בחרה בך. אחת המתנות היעילות והמקוריות ביותר שתוכל לקנות לה הוא בקבוק מים חמים. בקבוק זה הינו בקבוק ייעודי אשר נחשב לאחד המוצרים המובילים בארץ ובעולם בכל הקשור לימי החורף הקרים. מטרתו של הבקבוק הוא לחמם את הגוף, ו/או אזורים מסוימים בגוף ואין ספק שהוא עונה על צורך לא קטן. האישה שלך כבר לא תצטרך לבקש במשרד "לכבות את המזגן" כי קר לה. ניתן להשתמש בבקבוק זה בכל מקום ובכל אירוע, כמו כן ניתן להוסיף הקדשה, פרצוף מצחיק, תמונה מקורית ומצחיקה של שניכם, תמונה של הכלב, אמירה עם קורטוב של מיניות ואפילו בדיחות משותפות.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: