עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

יוצרים קו אופנה חדש

יוצרים קו אופנה חדש

אנחנו בשוגיס מאמינים שצריך להיבדל מאנשים אחרים כמעט בכל דבר, אם זה בצורת התנהגות שלנו, בדרך שבה אנחנו בוחרים ללכת בחיים או באיך שאנחנו מתלבשים.

לכן היינו נחושים לייצר פריט לבוש שייחד כל אחד מאיתנו מכל אחד אחר, ושיהיה שונה בין כל אדם ואדם, מה שחייב להתבצע בהדפסה אישית.

גם רצינו שהוא יהיה מגניב, מעוצב ומושך את העין בצורה לא רגילה. לכן חשבנו מה יכול להיות כל כך מיוחד?

במשך שבועות בנינו יחד עם צוות המעצבים שלנו עיצובים שיפוצצו לכם את הראש, וכיוונו לגעת בכל מיני תחומים בחיים: בכלבים, בחתולים, בגרביים לזוגבגרביים לזוג שמתחתן, באוכל, בתחביבים ובכל יום מחדש אנחנו מתכננים עיצובים נוספים שתהנו מהם, וזאת על
מנת שתוכלו להזמין את המוצר הכי מגניב ביקום, עם הפרצוף שלכם או של הכלב/חתול שלכם.
ומגוון רחב של מתנות לכל אירוע, מתנות לימי הולדת , לחתונה , לתינוקות , לגיוס והשחרור עוד..
לאחר שהאתר עלה לאוויר, לא היינו בטוחים מי הקהל שלנו, ולמי בדיוק אנחנו צריכים לפרסם, אבל מהר מאוד, עוד לפני שהתחלנו להוציא שקל על פרסום החלו להזמין מאיתנו ומהר מאוד גילינו מי הקהל שלנו. הבנו שחלק גדול מאוד מהלקוחות שלנו הם אנשים שקונים מתנה עבור חבר/חברה שלהם, ומאז אנחנו עוד יותר בטוחים במוצר שלנו. הבנו שאנשים רוצים להעניק מתנה ייחודית כזאת שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, שהיא תהיה מקורית ואישית, ואין מתנה יותר מקורית ואישית מאשר גרביים בהדפסה אישית עם פרצוף עליהם. לכן אם נכנסת לאתר שלנו דרך פרסומת בפייסבוק או באינסטגרם יכול להיות שפייסבוק איתרה אתכם בתור אנשים שאוהבים לתת מתנות, או שיש לכם בעל חיים =)

אנחנו גם שמחים לתת שירות לעשרות בתי עסק שבחרו למתג את העסק שלהם דרכינו, ולהדפיס את הלוגו שלהם על גרביים, ולתת אותם בתור מתנה לעובדים, שיום אחרי זה יגיעו לעבודה עם גרביים של העסק.

עם מוניטין וניסיון של שנים פשוט לא מתווכחים! כעת, גם אתם יכולים לעשות את מה שרבים לפניכם עשו וזה ליהנות מהשירות המסור, המוצרים הנפלאים וטכניקות ההדפסה המתקדמות. גם אם אתם רוצים להדפיס על גרביים לעצמכם וגם אם זו מתנה שאתם בוחרים להעניק – הגעתם אל המקום הנכון.

אם יש לכם שאלות לגבי הגרביים, טכניקת ההדפסה או המשלוח ניתן להיכנס לדף השאלות ותשובות או לפנות אלינו דרך המייל או דרך הצ'אט באתר.

 

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: