עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות לגבר – לשחרר ולהשתחרר מהלחצים של היום יום

פורסם בתאריך אפריל 30 2022

מתנות לגבר


יש ימים בשנה שכל מה שרוצים בהם זה לחגוג גם ללא סיבה ואם יש כזאת על אחת כמה וכמה שזה מתאים לשלב בחגיגה כזאת מחווה למי שחוגג. אם יש לכם יום הולדת, יום גיוס, יום סיום תיכון, קבלת תעודה כלשהי, יום נישואין או יום השנה לזוגיות שלכם, למה לא להוסיף לזה מתנה מחויכת שעושה הרבה מאוד למצב הרוח והופכת כל רגע כזה למשהו שאפשר להמשיך אתו עוד? שוגיס מציעה לכם מתנות נהדרות לרגעים היפים והמשוחררים של החיים, עם הדפס של פנים אהובות, רצוי של מקבל המתנה, כשהוא מודפס על פני כל הפריט ובולט בצורה כזאת שכל מי שרואה את זה מחייך מיד ומבין שזאת מתנה שניתנה במחשבה ואכפתיות. אם אתם מאלה שיודעים למי לתת את המתנה הזאת ושהוא יעריך אותה, האתר של שוגיס מיועד לכם ולבחירה המוצלחת שלכם.

מתנות עם חיוך זה השוס

מתנות לגבר שיש לו כבר כמעט הכל מלבד התוספת המבורכת תמיד – צחוק בריא – יכולות להיות כל דבר שגורם לכם לחייך גם זמן רב אחר כך משום שאתם זוכרים את התגובה שלכם כשקיבלתם את המתנה, ואתם יודעים בדיוק מה זה אומר. בגלל זה מגוון הפריטים הוא כזה שהם יכולים לשמש אתכם גם בבית כשאתם עם עצמכם, כמו תחתונים בדגמים שונים, או פריטים שאפשר להשתמש בהם בחוץ כמו מצחיה, חולצה, מגבת חוף, כפכפים, בקבוקי מים ותיקים ועוד. המבחר הגדול של הפריטים מבטיח שכל אחד יוכל למצוא פריט אחד לפחות הלדפסה מתוך המגוון, כדי שלא יהיה לאף אחד תירוץ לא להשתמש בזה. והרי מה שאנחנו מכוונים לו בחברת שוגיס הוא לקלוע לטעמם של כמה שיותר אנשים. מתנות לגבר שיכולות להתאים לאלגנטיים בהם, לזרוקים ולצעירים ולתוססים, להיפסטרים וגם לסאחים, למען האמת. המחשבה שהושקעה במגוון הזה אמורה לכסות את כל הטעמים והאפשרויות.

איכויות הדפסה יוצאות דופן

איכויות ההדפסה יוצאות הדופן של שוגיס מאפשרות לכם לקחת תמונות שהן באמת ייחודיות ולהפתיע בעזרתן את מי שמקבל את המתנה. מתנות לגבר שבהן יש תמונה שזכורה לו כרגע נחמד עם חברים, או עם חברה, או עם ילדים, או אפילו שלו עצמו במסעדה האהובה עליו או ישן בנחת, ואתם רוצים להפתיע אותו במתנה מיוחדת שתעניק לו הזדמנות לחייך ולזכור כמה אוהבים אותו. זה לא מובן מאליו, אגב, משום שגברים רגילים לקבל מתנות פרקטיות וחסרות דמיון יצירתי. זאת הסיבה שבגללה החלטנו למצוא גם לגבר מגוון גדול שמוצרים שגם הוא ייהנה מהם ולא ישתעמם מהמתנה שיקבל. הצבעים של ההדפסה יציבים ועמידים ומחזיקים מעמד שנים והרזולוציה של התמונות תלויה אמנם בטיב התמונה שתשלחו להדפסה, אבל ככל שהיא טובה יותר התוצאה שתקבלו תהיה בהתאם.

אפקט ההפתעה

גם אם מצפים מכם להביא משהו יוצא דופן שאינו שגרתי, אתם יכולים להפתיע גם בבחירת העיצוב. באתר שוגיס אנחנו מציעים מבחר של עיצובים ואפשרויות הדפסה שמשתלבים בכל מיני סגנונות ואפשרויות. אפשר להדפיס חולצות להזדמנויות שונות, למשל, כאשר רוצים להפתיע במתנה מצחיקה ומעוצבת בצורה שמתאימה יותר לסגנון האישי של מקבל המתנה. ההדפסים יכולים להופיע על כל החולצה למי שממש אוהב את עצמו ואתם יודעים שיאהב את הפורמט הזה, ואפשר להדפיס רק בכמה מקומות ולהוסיף אלמנטים גרפיים כדי להדגיש את הייחודיות של ההדפסים והחולצה. אנחנו פתוחים גם לקבל את העיצובים והרעיונות שלכם ולכן אפשר לאתגר אותנו במתנות שגברים יאהבו בכל רעיון שיש לכם ותרצו לנסות.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: