עגלה

סגור
משלוחים חינם לכל הארץ 🎉 :: איסוף עצמי מת"א תוך עד 4 שעות 🌈

מתנות ליום האהבה – הגיע הזמן לחייך

פורסם בתאריך אפריל 24 2022

מתנות ליום האהבה

 

מה נחשב בעיניכם למתנת אהבה שמביעה את הרגשות שלכם וגם את הרצון שלכם לשמח את בן או בת הזוג שלכם? אנחנו יודעים שבין כל ההצעות לקניית מתנות ליום האהבה רק חלק מכם יחשוב על הומור וחיוכים שמחים שבאים מכל הלב, אבל אולי הגיע הזמן שאהבה תהיה שמחה, קלילה וכיפית וללא נקיפות מצפון כשגורמים לה או לו לחייך, אפילו לצחוק. יש אין ספור דרכים לעשות את זה וזה אפילו רצוי, בהתחשב בכך שצחוק יפה לבריאות, משחרר אנדורפינים וחומרים שמרגיעים ומעודדים מצב רוח טוב וגם הופך את כל הסיטואציה לזיכרון נעים במיוחד. חברת שוגיס לקחה לעצמה משימה שהיא תענוג גדול, להציע לקהל מתנות לכל הזדמנות ובעיקר לזוגות, שיש בהן הרבה יצירתיות והרבה רצון לגרום לחיוכים ולמצב רוח טוב.

 

מה מיוחד במתנות של שוגיס ליום האהבה?

המבחר של שוגיס גדול ומה שחשוב הוא להתאים את הפריט למי שמקבל אותו ואתם יודעים בוודאות שהתמונה תגרום לו להשתמש בזה יותר, בגאווה ובשמחה. המתנות האלה יכולות להיות כל פריט כמו בגד או חפץ שימושי, ובלבד שיודפס עליהן פרצופו של מקבל המתנה, או כל תמונה אחרת שתחשבו עליה. זאת יכולה להיות תמונה שלכם כזוג או תמונה ממקום שהייתם בו, החיוך שלה או שלו או חיית המחמד האהובה עליה, והן יודפסו באיכות מעולה ובחומרים שאינם דוהים ואינם מאבדים צורה בתוך זמן קצר. הפריטים שאתם יכולים לבחור נמצאים בקטלוג שלנו והם כולם נבחרו בקפידה כדי להבטיח את העמידות שלהם לאורך זמן וגם כדי שיוכלו לקלוט את ההדפסה ולהראות אותה בצורה טובה כדי שיזהו אותה גם זמן רב אחר כך.

 

אילו תמונות כדאי להדפיס על המתנה?

מכיוון שהאיכות של ההדפסה היא טובה כל תמונה יכולה להתאים. עם זאת, רצוי לדמיין את התמונה על הפריט לפי הדגמים והעיצובים שיש באתר ולהחליט איזו תמונה להדפיס לפי מידת התאמתה לפריט ולהדפסה. לכן, רצוי בכל מקרה לבחור תמונה שבה יוצאים הכי טוב ויש בה גם איכות טובה של אור וצבע. התמונות שמדפיסים על הפריטים יכולות להיות בכל תצורה שתבחרו ואנחנו פתוחים לקבל גם את העיצובים והרעיונות שלכם, כולל כיתובים אוהבים ומשפטים חכמים לחיים שחשבתם עליהם והם לקוחים מההווי הפרטי שלכם. זאת מתנה נהדרת שמושקעת בה מחשבה רבה והיא מנציחה רגעים פרטיים ויפים של שניכם, כך שאין דרך יפה מזאת לחגוג את חג האהבה, לא משנה באיזו עונה. זה ההדפס שאומר הכל ולא רק הפריט עצמו, למרות שתכלס, אם לובשים תחתונים עם פני האהוב שלכם, או לובשים חולצת טריקו שהוא מופיע עליה כל כך הרבה פעמים יש בזה בהחלט הצהרה חשובה.

 

על מה כדאי להדפיס?

בחירת הפריט עצמו שמתאים למתנה תלויה בכם ובמי שאתם נותנים לו את המתנה. אם אתם זוג צעיר מאוד אולי תרצו פריט פחות אינטימי מתחתונים, ותעדיפו משהו נחמד שמתווסף לפעילות נוספת שאתם מתכננים. אלה יכולות להיות חולצות טריקו שונות או כובע או כפכפים או תיק או כל פריט אחר שאתם יודעים שישתמשו בו בוודאות. למי שיש באמת הומור נהדר ורוצה להפתיע בגדול, יש מבחר של תחתוני נשים ותחתוני גברים שמתאימים להזדמנות זאת, ומומלץ מאוד לצרף אליהם גם גרביים. המבט על הפנים כשפותחים את החבילה ומוצאים את הפנים המחייכים על הגרביים או התחתונים שווים כל מאמץ. זה בדיוק מה שכיוונו אליו בצוות שוגיס כשחשבו על האפשרות להעניק מתנות ליום האהבה עם פרצופים מודפסים ומחייכים שהופכים את החג לחביב וכיפי יותר.

 

להרכיב מארז אהבה

ההמלצה שלנו היא להרכיב מארז אהבה שכולל גם את המתנה המודפסת וגם דברים נוספים שמשלימים את החוויה של יום האהבה. זה נחמד מאוד לחייך ולצחוק וכדאי לנצל את ההזדמנות לעשות דברים נוספים שעושים לכם טוב, כמו לשתות יין טוב ולאכול שוקולד אם זה הסגנון שאתם מעדיפים לחגוג בו, או לצאת לארוחה נהדרת בכל מקום שאתם אוהבים, כדי להשאיר טעם טוב וליהנות מהצחוקים של המתנה המודפסת של שוגיס. אנחנו בטוחים ששילוב נכון של המתנה בשאר החגיגות יעשה את שלו ויהיה לכם יום אהבה נהדר שתזכרו עוד שנים רבות אחר כך.

מחזיק מפתחות עם תמונה במתנה🥰

הזמינו 2 פריטים (או יותר) וקבלו מחזיק מפתחות עם תמונה בחינם! אל תשכחו להוסיף מחזיק מפתחות לעגלה ולהשתמש בקופון :)

העתיקו את קוד הקופון: